𝑽𝑰𝑪𝑻𝑶𝑵

دومین کامبک ۲۰۲۲

خوب خبر کامبک ۲۰ روز پیش اومده ولی بنده چون گوشی رو گذاشته بودم کنار تازه دیدم خبرو:)

واقعیتش خبرای کامبکو نمی تونم بذارم اما لینک ام وی رو روز ریلیزش توی وب قرار می دم.⛄⚘

کامبک روز ۳۱ می (۱۱ خرداد) ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت کره( ۱:۳۰ به وقت ایران) ریلیز می شه و اینکه این ۷ امین مینی آلبوم ویکتون به اسم Chaos .

دومین سری از ۳ گانه ۲۰۲۲ ویکتونه:)

 

 

پ.ن:خدایی چجوری بعد این فوتو کانسپتا آدم باید زنده بمونه؟:"))))))

پ.ن۲:همیشه گفتم بازم می گم: الیسای قشنگم حتی زدن ۱ بازدید  واسه تک تک اعضای گروه با ارزشه. اونا همیشه سعی می کنن بهترین باشن تا ما لذت ببریم پس بیاید ما هم حمایتشون کنیم:").

لاو یو آلیس.

عام...های آکیرا هستم، خب تازه دو روزه ک با ویکتون بند آشنا شدم و یخورده ناراحتم بابت رفتن هوچان زیاد راجبش نمیدونستم ولی خب درک میکنم چه حسی داره و متاسفم..اگه شرایط جور بشه بتونم به موقع بازدید بزنم شاید منم یه آلیس بشم :)

آرمی هستم-

سلام آکیرا شیییی:> وای همین که با پسرا آشنا شدی عالیهههه.کیوت:( واقعا رفتن هوچان نامردی تمام بود:) اوهوم انقدر که ایدلا دارن از کیپاپ می رن که ادم نمی دونه چی کنه... . وای خیلی خوب می شهT-T اگه سوالی داشتی از یک آلیس فسیل اینجا هستD: 
*به نظرم ام وی های what i said, mayday,virus,howling,time of sorrow رو اول از همه ببین(البته من نمی دونم چه سبکی دوست داری ولی خوب این ام ویا مستر پیسن :) )
+منم ۷ ساله ارمیم*-*

يكشنبه ۱۸ دی ۰۱ , ۰۸:۱۱ ~ / در انتظار چان

ویییییی اونییییی ، آلیس جدیدددددد  

خوش اومدیییییی

 

 

واقعا قلبم از درون صد تیکه میشه وقتی رفتن بعضی ها از گروهاشون رو می شنوم . امسال از این لحاظ زیادی زیاد بود . جینی انمیکس ، ریون وان اس ، ماشیهو و یدام ترژر ، چانننن وووو . راستی اونی پی وان هارمونی رو می شناسی ؟

ارهههههه.البته هنوز آلبس آلیس نشده...

وای امسال قشنگ کیپاپ حالمو خراب کرد:( از همه بیشتر واسه تی او وان و ویکتون و ویکلی و ترژر ناراحت شدم:(
وای اره از همون اول دبیوووو کیهیو بایسمهههههه.
يكشنبه ۱۸ دی ۰۱ , ۲۲:۳۳ ~ / در انتظار چان

گادددددددددد 

خیلی خوبننن 

رنگ موهای جیونگ موقع دبیو و پروموشنای سایرن خیلی قشنگ بودددد

کاور گود فور یوووو 

ویییی چقدر خوشحال شدم که میشناسیشون 

 

اونیی این دفعه خیلی زود پیامو دیدی *قلب و بغلللللل

وای منم عاشقشونمممممممممممT-T
کلا ویژوالشون بی نظیره،با استعدادن و عالیننننننن.
وای وای اونو نگو از خود آهنگ اولویا بهتر خوندننننننن.
منم همینطورررررر:>
  
وای مرسی که🥺♥️✨

اونییییی فکر می کردم پی‌وان‌هارمونی رو خوب می شناسم تا اینکه همین چند دقیقه پیش ( چند تا اجرا و ام وی از پی‌وان‌هارمونی تو نماشا اپلود کردم از چند روز پیش  ) 

و با پرسیدن یکی که گفت " میشه شیپ های معروف پی وان هارمونی رو بگی" زیر سوال رفتممممم و بلههه نمی دونم ... واییییی خیلی خجالت زده شدم حالا چی جوابشو بدمممم

وای فکر کنم می شناسم کانال نماشاتوووو😭😭😭 درست حدس زدممنثتصنستس.
وای منم نمی دونم ثننثنثنث😭😭😭 اصلا دلم نمیاد گروهای نسل چهارو باهم شیم کنم هنوز کوچولوعن:(♡ سر همین زیاد نمی رم پی شیپ هاD":

اممم راستی چیزه میگم اگر دوست نداری اینکه میگم "اونی" رو بگو حتما 

نه اتفاقا خیلی خوشم میاد راحت باشششش:>♡♡♡♡

باشه اونییییییی من

خددحههحهده ♡

راستش منم اصلا تو فاز شیپ کردنو اینا نیستم بخاطر همینم وقتی پرسید موندممم > <

هاااااا ویییییی واقعاااااا ... اسم اون کانالی که میشناسی چیهههه

وای وای الان نماشام نمیاد بالاTT ولی بهت می گم:>
اره پی وان اچ اعضای ماینر داره سر همون دوست ندارم شیپشون کنم که اذیت شن:>

...اونی یک چیزی بگم 

بگو عزیز دلم:)

...ماینر یعنی چی 😅😂❤

ماینر یعنی افراد زیر سن قانونی:>

واو اوکی ممنون♡

خواهش می کنممقنقن:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🌸 به اولین و تنها فن سایت پسرای
سلف پرودیوسر و با استعداد کیپاپ، VICTONخوش اومدین^_^
لطفا از پسرا حمایت کنید🌸

🍃کپی مطالب با ذکر منبع آزاد🍃
Designed By Erfan Powered by Bayan