𝑽𝑰𝑪𝑻𝑶𝑵

Rest in Peace MonnbinA

قراره حالت خوب باشه دیگه مگه نه؟:)

اونی.... حالا دیگه چیکار کار کنم؟  فکر کنم چون دیروز بعد از ظهر زیادی سر بویز پلنت خوشحال بودم و ذوق کرده بودم الان داره این اتفاقا میفته. شاید نباید دیگه اونقدر خوشحال می بودم...  دلم براش مثل چی تنگ شده برای صداش بهشتیش برای اون دنسای قشنگش برای اون لبخنداش   دیگه قرار نیست ببینیمشون 

فکر کردن به اینکه اگر قتل باشه که احتمالش هست داره قلبمو میشکنه  مونبینی میخواست بیشتر از اینا زندگی کنه و خوش بگذرونه و کنارمون باشه اماجونشو گرفتننن

سلام کیوتی ببخشید واقعا زیاد حالم واسه جواب دادن خوب نیست ولی اینو بدون هیچ چیزی تقصیر تو نیست باشه؟:) تو همه عشق و علاقتو به ایدلا می دی و قطعا بهشون می رسه این همه محبت تو :) مراقب خودت باش و قول می دم توی اولین فرصتم پیاماتو جواب بدم باشه؟
مراقب خودت باش♡ 

دوررت بگردم من :'')

اون اول گفتم قتله و نمیدونم یک حسی دارم معذب بودن دارم که چرا اینو گفتم ، چون دلیلش چیزی دیگه ای بود. 

 

تو هم مراقب خودت باش مهربونم ، اونی اگر قرار باشه ماه ها صبر کنم... صبر می کنم. و اصلا هم مجبور نیستی جواب بدی همین که بیای و ببینیشون کافیه ♡

اشکال نداره همه اینا حدس و گمانه و نیازی نیست به خاطر فکری که به دیگران آسیبی نزده از خودت شرمنده باشی🥺❤️

چقدر مهربونی اخه تو بچه:( امیدوارم حالت خوب باشه و کلی اتفاق خوب برات افتاده باشه🥺❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🌸 به اولین و تنها فن سایت پسرای
سلف پرودیوسر و با استعداد کیپاپ، VICTONخوش اومدین^_^
لطفا از پسرا حمایت کنید🌸

🍃کپی مطالب با ذکر منبع آزاد🍃
Designed By Erfan Powered by Bayan