𝑽𝑰𝑪𝑻𝑶𝑵

Stupid O'Clock MV

ام وی Stupid O'clock از پسرا 

 

Download/1080

 

خیلی وقت بود که این شاهکار جاش توی وب خالی بود:)

 

منبع: وب Hi kpop

شنبه ۲۴ دی ۰۱ , ۱۲:۴۶ ~ / در انتظار چان

وییییی 

جذابیت و خفنی مشاهده می کنید

دقیقااااا! واقعا باید دست کارگردان این ام وی رو بوسید.
شنبه ۲۴ دی ۰۱ , ۱۲:۵۰ ~ / در انتظار چان

چیزه میگم فکر کنم حذف شده

خودم آپلودش می کنم این دفعه:>♡

های 

چیزه میگم میشه mp3 این رو بزاری لطفا 🙏🏻💕✨️

اما استایلاشوننن>>>>>>>>>

حتماااااا♡♡♡♡
خیلی جذاب و قشنگ بوددددد.♡

سلام چطورییی

 

اونییی دوباره من اومدم و سوالام > - <

(از پرسیدنشون احساس کوچیک بودن می کنم و خجالت آوره ولیی اگر از اونی خوشگلم نپرسم از کی بپرسم)

:) این با :") فرق خاصی داره؟  حکم" اینا چیه

یا این چطور ، یک حرفی می زنن بعد آخرش  :::  یک همچین چیزی می زارن

دلام مرسی بد نیستم تو چطورسیتیتثت؟

خوش اومدی:>
نه بابا هیچ وقت از پرسیدن چیزی خجالت نکش چون ندونستن خیلی از چیزا یه چیز عادیه به قول قدیمیا همه چیز را همگان دانند.
ببین اولیه به عنوان فیک اسمایل*fake smile* یا همون لبخند الکی بیشتر به کار برده می شه یا یه لبخند ملیح ولی دومیه واسه گریه کردن به کار می ره. اون دومیه هم راستش باید پیامو ببینم ولی اکثرا به عنوان اینکه ادامه دار هست اون پیام می دن یا اینکه یه وضعیتی رو توضیح می خوان بدن که ربط به جیزی که اون پیام داره داره:>

ویی ممنون به خاطر توضیحاتت~*قلب

خواهش می کنم کیوتی:>❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🌸 به اولین و تنها فن سایت پسرای
سلف پرودیوسر و با استعداد کیپاپ، VICTONخوش اومدین^_^
لطفا از پسرا حمایت کنید🌸

🍃کپی مطالب با ذکر منبع آزاد🍃
Designed By Erfan Powered by Bayan