𝑽𝑰𝑪𝑻𝑶𝑵

Howling Performance

اجرای Howland در MCountDown😊💜

720

480

اجرا که خون دماغت میکنه به کنار الان این عکس سوبینو کجای دلم بزارمممممم قصد کشتن دارههههه خرگوش به این جذابیییییی ⁦وجود دارهههزژصثاتیسثقلژشثقبطسثلژس

⁦ಠ_ಠ⁩

سوبین همیشه کاری می کنه من به هانسه خیانت کنم🙂💔
ولی خدایی اجرای ادمو جر واجر می کنه🙂💔
اصلا زندگی بشریت به قبل و بعد این اجرا تقسیم می شه😂🙂💔

اقا اصن چرا یکی بهش نمیگه انقد سکسی نباشه خب

 ما گنا داریم باعث خیانتم که میشه ⁦ಠ_ಠ⁩

دقیقا😂

(وی برای صدمین بار این اجرا فاخر را پلی می نماید🚬🚬)

وقتی تصمیم بگیره سکسی باشه مگه کسی می تونه جلوشو بگیره؟🙂💔
اخه کیوتیشم ادمو دیوونه می کنخههههیجویثجیو

جررررر به اینش فکر نکردمممم😐💔

 

راستی تو اونیکی ادمینی نه؟•~•

اسمت چیه؟ 

عررررر بایست هانسهههه 

بایس رکرت کیه؟

(ولم کنین یکی دیگه الیس یافتمممم جر+-+)

اره😁
یگانه😂
اره هانسه در قلب من جا داره😂
رکرامم هر ۶ تای دیگه 
ولی قراره اوتی ۷ شم😂
بیا بغلممممم×_×

عررر دوتا یگانه کیوت اینجا وجود دارههه

منم اسمم مشخصه°~°

اوه هانسه خیلی خفنه  سللسغساستثنمس

من بایس دارما ولی نمدونم کدومشونه:/جررر

 

(وی یگانه را در جیبش میگذارد و فرار میکند)

 

 

ارههه😁😁😁 یگانه اونی منه 😃

می شناسمت یگانه بهت می گه جوجه😁

اصلا این بشر مرز های خفن بودنو جا به جا کرده🙂💔

اوتی سونی پسسسس😍😍😍

(یگانه نیز می رود ته جیب سارینا که با او فرار کند 😂🥺💜)

یس ایم جوجه😆

او تی سون⁦ عررررಥ‿ಥ⁩

یگانه هانسه رو با کی شیپ میکنی⁦ಥ‿ಥ⁩

 

(وی نیز جیبش را محکم نگه میدارد تا خرگوش درون آن بیرون نیاید و به ناکجا اباد فرار مینماید⁦⁦<( ̄︶ ̄)>⁩)

 

 

نمی دونم اونی منی یا نه پس فعلا بهت نمی گم جوجه🥺😂💔
اوتی سون باش تا رستگار شوی😎
دوست دارم با خودم شیپ کنم ولی نمی شه😂💔
ولی با سوبین شیپش می کنم خیلی باهم سوییتن چه فرند شیپشون چه گی شیپشون(وی از سوییتی این دو له می شود)(منو نکش می دونم سبین  شیپری لهم نکنیا 🥺💔)(و اینکه دوست صمیمیم بایسش سوبینه منم که هانسه)
اگه تونستم از کاپلای ویکتونم براتون می ذارم
چون تو کلی از فندومای دیگه کیپاپ هستم هانسه رو با شوگا هم شیپ می‌کنم خیلی کاپل سوعگی می شن😎💔
دوستدارم البته سوبینو با سوبین تی اکس تیم شیپ کنم خیلی باحال می شه😂💔
(وی نمی خواهد تا آخر عمر از جیب وی دیگر بیاید بیرون و دوست ندارد به خاطر اینکه سبین شیپر نیست با او قهر کند و فراررر+_+) 

باشه😂

یس نمیشه(وی در اشکانش غرق میشود ب_ب)

شیپشون باحال میشه 

نهههه دلم نمیاد بیا بخلم+-+

عررررررر توهم مولتی فنی یذییفسخورسقنکطسغتاودیبفخک⁦⁦ಥ‿ಥ⁩

نههههههههه باورم‌ نمیشه سوسو شیپر یافتم عررر😐

عرررررررررنژنامکاماساساسنسننبتبهماکتکلک

(سوبین تی‌اکس‌تی+سوبین ویکتون=سوسو@_@جرر)

 

(وی وسط راه میفهمد جیبش پاره بوده و...•-•

 

جررررر شوخی کردم😂

اهم اهم وی تا ابد با خرگوشی در جیبش زندگی مینماید و به خرگوش میگوید عیب نداره سبین شیپر نباشی ولیییی اماده سبین شیپر شدن باش⁦ಠ◡ಠ⁩عر)

 

 

سارینا می‌گی چند سالته؟😂
فکر نکنم کسی توی این مملکت اندازه من مولتی فن باشه😂۴۵ تا گروه پسر ۵ تا هم گروه دختر تو کیپاپ استن می کنم😂
تو هم سوسو شیپری؟ قمقوثجثوثمسوجیوثجیوینکی( وی توی جیبت سکته کرد😂💔) بیا باهم این شیپو به کل جهانیان معرفی کنیم.....

شاید باورت نشه ولی می خوام هانسبین شیپر بشم😂 کلا توی شیپ کردن ۳ نفری مشهورم بین دوستام  معروف تریناشونم ویمینکوک و سهبکچان و لوبکهونه😂💔

اره من ۱۰۰۰۹۸ سالمه⁦^_________^⁩

جرر😂😂 ۱۵ سالمه تو چند سالته؟

 

عر از من بیشتر گروه پسر استن میکنی@_@⁩

من ۲۸ تا گروه دختر و ۳۵ تا گروه پسر رو استن میکنم😂

واقعا مولتی فنی کاره سختیهಠ_ಠ⁩ اما جذاب و سوییت هم هست رزطصعخحدزیفعننذبیقا

عرر سوسو در قلب من لانه ساخته است واقعا شیپه خفنیههه دوتا خرگوشششش ⁦خفن کیوت

⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩

سه نفر شیپ@_@باحال به نظر میاد@_@

پس جوجه منم هستی که 😂😍😍 من ۱۶ سالمه😂

عررررجوجت شدممم

پس برین کنار جوجه وارد میشود ⁦😀

 

ولی خرگوشم باقی میمانی

باشه⁦🔪ಥ‿ಥ⁩

باشههههه جوجه جونی

یگانه سر اونیکی یگانه شلوغه‌؟

چون چندوقته نیست:(

اره کنکور داره🥺
فعلا من پستا رو می زارم تا یگانه بیاد🥺

اصن ایم یور جوجه یور مای خرگوش😂😂

اوه کنکور انشالله موفق باشه+-+

یگانه اومد برای اونم لقب انتخاب میکنیم😂

 

 

یس ایتس ترو😂
اره"-"
باشه جوجه جون😂💜

سلام  

ببخشید فایل پاک شده میشه دوباره بزاریدش لطفا ممنون 

هر وقت وقت داشتم حتما می ذارمش دوباره کیوتیT-T
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🌸 به اولین و تنها فن سایت پسرای
سلف پرودیوسر و با استعداد کیپاپ، VICTONخوش اومدین^_^
لطفا از پسرا حمایت کنید🌸

🍃کپی مطالب با ذکر منبع آزاد🍃
Designed By Erfan Powered by Bayan