𝑽𝑰𝑪𝑻𝑶𝑵

Happy 6th Alice's Anniversary

نمی دونم دقیقا چی بگم ولی خیلی خوشحالم که هم فندومی های خوشگلی مثل شما دارم:)

شیشمین سالگرد الیسا مبارک باشه:>

امیدوارم توی زندگیتون خوشحال باشید.

چوکاهههههههه  

ما هم خیلی خوشحالیم از داشتن تو توی فندوممون اونییییی

منم امیدوارم همیشه خوشحال و سالم باشی 

... نمیدونم چند وقته دست خودم نیست >_< بعضی موقع ها هم خیلی رو اعصابمه وقتی چیزی می نویسم همش هی آخرشو می کِشم اینطوریییییی

 

راستی اونی برنامه بویز پلنتو نگاه می کنی ؟

وثتصنصنصوثو
خیلی ممنون جوجو🤨⚘💜
همچنیننقتثوث.
منم اینطوریم و اتفاقا جدیدا رو اعصابمه این حرکتممممم😂😭

خیلی دوست دارم بشینم نگاه کنم ولی وقت ندارم:")
تازه خیلی از ایدلایی که دوسشون دارم هم اونجان:")

ارههههههه 😂

 

عا راستی الهی کنکور داری حواسم نبود > < 

فایتینگگگگ فرشته من ♡~

ناذذاناذاذن

اره بعد کنکور خودمو له می کنم😂
خیلی ممنونننن:">

عیدت مبارکککک

امیدوارم 1402 یک سال پر از اتفاق ها و خبر های خوب و خوشحال کننده باشه و کلی موفقیت کسب کنی و خوشحال و سلامت و ثروتمند باشی . 

امیدوارم تو کنکور هم نتیجه عالی کسب کنی و موفق بشی و اون نتیجه ای که مد نظرته رو بگیری ولی اگر هم اینطور نبود خیلی ناراحت نشو و با خودت مهربون باش و مراقب خودت باش . 

 

سارانگههههههه♡‌‌~

خیلی ممنون خوشگل اونی ببخشید که دیر جواب می دم توی این عید کلی انفاق واسم افتاد اصلا نتونستم زیاد سر به اینجا بزنمممقمثم:(
و اینکه خیلی ممنون گلم امیدوارم واسه تو هم همینطور باشههههثعث:>
واقعا انتظار نداشتم همچین چیزای خوشگلی رو از تو بگیرم خیلی ممنونم ازتتتستستT-T♡

منم دوست دارممبمقمقم:>

 

مطمئنا کلی سرت از من شلوغ تره و کار داری پس همین که بیای حالا با هر فاصله زمانی ای باعث خوشحالیههه ♡

 راستی اونی ( بازم می دونم سرت شلوغه) گروه سایکرز Xikers هوبه های ایتیز که تازه دبیو کردن رو دیدی؟ اگر دیدی که خوبه ولی اگر ندیدی اصننننن نگممم خیلی خوبننن و با استعداد. آهنگ دبیو شون Tricky House وایییییی خیلی گاده و همچنین ام ویشون . نمی تونمشوننننن

مرسی بابت کامنتای که می دی:) هر دفعه میام اینجا و کامنتاتو می بینم کلیییییییییییییییییییی خوشحال می شممممممم و ببخشید انقدر دیر جواب کی دم چون واقعا سرم شلوغهTT 
اتفاقا خیلی وقته می خوام استنشون کنم ولی وقت نمی کنمممسنس هنوز کامبکای کروهایی که خودم استن می کنمو وقت نکردم ببینم ولی قطعا توی برنامم هست🤨 خیلی ازشون پست دیدم توی اینستاااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🌸 به اولین و تنها فن سایت پسرای
سلف پرودیوسر و با استعداد کیپاپ، VICTONخوش اومدین^_^
لطفا از پسرا حمایت کنید🌸

🍃کپی مطالب با ذکر منبع آزاد🍃
Designed By Erfan Powered by Bayan