𝑽𝑰𝑪𝑻𝑶𝑵

Nostalgic Night MV

 

1080

720

480

از ویکتون و استف هاش و اهنگسازها و لیریک نویس هایی که این شاهکارو ساختن ممنونممممم و از شما که ازشون وب زدیدددد

قشنگ معلومه عاشق این اهنگی:٫))))))))
دوست دارم بهت لقب نوستالژیک الیسو بهت بدم که گمت نکنم:٫))))

اونییییییی سلاممممم  چطوری قشنگممممم

 

امیدوارم تو کنکور موفق باشییی و یک نتیجه خوب از این همه زحمتی که کشیدی ببینی ، سعی کن زیاد به خودت سخت نگیری منم برات دعا میکنم  مطمئنم که میتونی از پسش بر بیای. فایتینگگگگ 

بعد کنکورت بیا کلی با هم صحبت کنیممممم  دلم برا تنگ شدههههㅠㅠ

ساصمسدسذ نتیجه تقریبا خوبی گرفتم ولی امسال به شدت حقمو خوردنتنننننن😭😭😭😭

سلام مهربونممم چطوری

اونییی دلم برات یک ذرههههه شدههه میس یو گرلللㅠㅠ ♡

آرزو میکنم هر چه زودتر بیای اینجا یک سر بزنی ㅠㅠ

شدنستستسذس فدات بشم تو چطورییییی؟:( 
وای انقدر این چند مدت درگیر بودم به کارای عادیمم نمی تونستم برسممسنسن.

میس یو گرللللللㅠㅠ♡

 

 من غش کردم واسه آهنگای Frame میدطنایتکیتیاذیحیه

چرا اینقدر قشنگننن  هی چی میگذره بیشتر میشه به این پی برد واقعا ویکتون و تمام اعضاش و آهنگاشون گاد و بهشتیه *اشکککک

سلام کیوتیییییییTT

راستش هنوز وقت نکردم آلبوم جدید سونگوو رو گوش بدممممممقن😭😭😭😭

قربونت بشممم چقدر خوشحالم سر زدی به اینچاااا اشکککک چیه بابا ㅠㅠ♡

 

چند تا پیام دیگه هم قبلا داده بودم اونا نیومدن؟ وای شت نگو دستم خورده رو خصوصی بعد نیومدهههه

ثتنثتصوصثو مرسی قشنگمTT نه گریه نکنننن. چه خبر کیوتی؟

نه نه همه اومده و قراره کم گم جوابشونو بدممممصم😭🍒

سلامتییی شما چه خبررر

 

تقویعحی ذوقق خوبه پس خداروشکر😂😭❤️

ببخشید دارم پس از سال‌های جواب می دم ولی الان بهترمممم:>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🌸 به اولین و تنها فن سایت پسرای
سلف پرودیوسر و با استعداد کیپاپ، VICTONخوش اومدین^_^
لطفا از پسرا حمایت کنید🌸

🍃کپی مطالب با ذکر منبع آزاد🍃
Designed By Erfan Powered by Bayan