𝑽𝑰𝑪𝑻𝑶𝑵

هوچان از گروه رفت:))))

واقعا حالم خوب نیست بچه ها:)

چند روزی میشه:)

ارهه ولی من به خاطر وضعیت این روزا از کیپاپ دور بودم:) و خوب کیپاپم قرار نبود باهام خوب تا کنه:)
راستی خوبی یگانه کیوتی؟:")

دلیل رفتنشم اخه رو مخ بود...معصوم ترین عضومونم رفت :)

خوبم ناز تو چطوری؟ درسا چطورن؟

اره مردم صد تا کار دیگه می کنن بعد چون یه بار در حال مستی رانندگی کرد و پلیس گرفتتش رفت:) امیدوارم سولو دبیو کنه حداقل:)
عالییی:> من دارم دوباره واسه کنکور امسال می خونم ولی توییتر نمی ذاره به زندگیم برسم:"))))) راستی یگانه جونی می تونم توی خارج از بیانم اکانتاتو داشته باشم البته اگه مشکلی نیست:")؟*اگه می خوای بگی توی خصوصی بگو:>💗

دقیقاااا 

منم امیدوارم اونم مثل وونهو باز برگرده کنارمونن...

امیدوارم موفق باشی نازم ، توییتر همیشه هست سعی کن امسال بیشتر بچسبی به درست ناز ♡

کدوم اکانتی میخوای؟ تلگرام هستم.اگه بخوای شمارمو میدم بهت.

وای وقتی این خبرو شنیدم دقیقا مثل هم،ن موقع شدم که گفته بودن وونهو قراره بره:)
من که،قطعا حمایتش می کنم:")
مرسیییییی:")
تلگرامم زیاد نمیاد ولی بهش سر می زنم:")
اره شماره خوبهههه:") منممی دمپشماره هامو:>

ناراحتم واقعا... اون روزی که خبرشو خوندم به قدری گریه کردم که وقتی فرداش رفتم مدرسه، همه همکلاسیام داشتن ازم میپرسیدن چرا انقد چشام پف کرده و حالم اصلا خوب نیست...

هوچان من هیچ کاری نکرده بود.. کسی رو زیر نکرده بود و نکشته بود... تصادف نکرده بود... با سرعت زیاد ماشینو نروند... قوانین رانندگی رو نشکوند... مگه چقدر مست بوده؟؟؟ مگه اکستازی زده بوده؟؟؟ هوچان من هیچ کاری نکرده بود:)

الان ویکتن تورشون شروع شده.. کامبک دارن... و بدون هوچانم :))))))

من انقدر حالم بد بود که واقعا حوصله هیچ کاری رو نداشتم.هوچانی که انقدر برای گروه تلاش کرده بود حقش این نبود...
بمیرم برات مراقب خودت باش حتما:٫)

قوانین مسخره و نیتزنای عوضی:) و کمپانی ای که جای حمایت گند می زنه.
از وقتی کمپانیشون تبدیل شد به ای اس تی هم نایون از ای پینک رفت هم یکی از اعضای ویکلی هم یکی از اعضای atbo قبل دبیو حذف شد:)

الان کامبکو دوباره بدون هوچان یعنی ضبط می کنن؟:))))

چییییی؟!؟! 

نهههههههههه😭

چرااااا؟؟ 

به خاطر بی مدیریتی کمپانیشون که یه خبر ساده رو انقدر بزرگ کردن:)
کامنت قبلی رو بخون روبی توش یجورایی ماجرارو گفته.
شنبه ۳۰ مهر ۰۱ , ۱۸:۴۶ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

ولی من باور نمیکنم

همش دروغه 

معلوم نیس کمپانی چه خوابی دیده که این بهونه رو برا بیرون کردنش تراشیده💔

هعیییب:)))

امیداورم یه روز خودش بیاد و بیشتر توضیح بده,💔
يكشنبه ۱۵ آبان ۰۱ , ۱۹:۲۴ ~ / در انتظار چان

... فقط می تونم بگم قلبم از وسط صد تیکه شد ... هر بار که همچین خبری رو می شنوم قلبم میشکنه ، بچمممممممممم یکی از با استعداد ترین و خوش صدا ترینای کیپاپپپپپ صدای بچم از بهشت میادددددد هقققققق . کاش همه اینا دروغ بودن و هنوزم هفت تا پسر دسته گلمو کنار هم داشتم . نمیخوامممممممممممممم

واقعا قلب منم خیلی درد گرفت... الکی الکی گروه به این قشنگی رو یکی از اعضاشو ازش گرفتن:) اونم با مسخره ترین دلیل ممکن.
پنجشنبه ۱۰ آذر ۰۱ , ۲۰:۱۴ ~ / در انتظار چان

بچم سونگوو و پسراممم چی میکشن ...

مجبورن تظاهر یه خوشحال بودن بکنن:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🌸 به اولین و تنها فن سایت پسرای
سلف پرودیوسر و با استعداد کیپاپ، VICTONخوش اومدین^_^
لطفا از پسرا حمایت کنید🌸

🍃کپی مطالب با ذکر منبع آزاد🍃
Designed By Erfan Powered by Bayan