𝑽𝑰𝑪𝑻𝑶𝑵

ME7NAM EP.1

 

قسمت اول برنامه ME7NAM با زیر نویس فارسی:)

برای دانلود برید ادامه مطلب:)

 

Download

 

Persian Sub

 

خوب همون طور که قول داده بودم کم کم دارم برنامه ها رو می ذارم.^^

کیفیت همه برنامه ها ۷۲۰ عه و ساب برنامه ها هم مال کانال VoiceToNewWorld عه^^

فقط برای اینکه یکم انرژی بگیرم و قسمت بعد رو قرار بدم

۵ تا اکانت باید کامنت بذارن^^

لاو یو الیسسسس💜💜💜

دوشنبه ۶ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۳۴ 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕊𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨 🌙

سلااام :)

خسته نباشی خیلی عزیزم !

سلاممم:)
در اصل کاری نکردم ولی برای اپلود شدنش  تا ساعت ۳ شب بیدار موندم:)💔 مرسی💜

سلاممم مرسی داری میزاری راستی توییتر داری؟ اگه داری یوزرتو بده فالو کنم^^

سلام خواهش می کنم:))) دارم ولی فعلا فعال نیستT_T

یگانه شی واقعا خیلی ویکتونییییی

عالیه خسته نباشییی😗❤️

تو هم خیلی ویکتونییی😎😎💜
کاری نکردم که🙂❤💜

اووووفیش دیگه نزدیکههههه❤❤❤😍😍😍😍😍😻😻😻😻

خستههههه نباشیننن❤❤❤❤❤

ارههههه💜💜💜💜
مرسی کیوتیییی^^💜

خوب با وب ایس کامنت می ذارم چون قسمت بعد خیلی قشنگه^^

نمد چی بگم....مرصیییی اینقد دنباللل برنامه های ویکتون بودمم ولی نبوددد به تلگرامم دسترسی ندارم برای همین نمتونم....خیلی ممنون ک میزارییییی☁️🍇

 

 

خواهش می کنممممم^_^
قسمت های دیگه شم بزودی می ذارم:))))

هقققق

توی یکی از قسمتای این برنامه یکی از اعضای استی سی هم هست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🌸 به اولین و تنها فن سایت پسرای
سلف پرودیوسر و با استعداد کیپاپ، VICTONخوش اومدین^_^
لطفا از پسرا حمایت کنید🌸

🍃کپی مطالب با ذکر منبع آزاد🍃
Designed By Erfan Powered by Bayan