𝑽𝑰𝑪𝑻𝑶𝑵

کامبکککککککککککک

کامبک داریم:")))))...

اونم یه چیزی در حد زیاد کراش...

اولین سری از سه گانه زمانه...

۱۸ ژانویه(جنیری) هم قراره ریلیز شه.

*خیلی وقته می خوام بذارم پستو ولی به علت گشادیسم زیاد و امتحانات نمی تونستم:")

 

ننسوییمسوسوتثنثیود

ابهت ازشون می بارهههههه:"))))))

جذابان ۲ عالمممممممممممممممممم

بای لایف.

من از زندگی لفت میدمم

بسمههه بخداا

اون از امگا ایکس

ووزی 

یوهان

پنتاگون

ترژر 

الانم ویکتوننن؟؟؟

دیگهههه کییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منم باهات میامممممم:")))))))
و منی که همه این گروهایی که گفتی استن می کنم و دارم با کامبکاشون پاره می شم:")
انهایپنم کامبک دارنننننننننن:")
بعد تازه ویکتون امسال ۳ تا کامبکش قطعیه:")

بیااااا

عررررررررررر

حرف اونا رو نزن که میخوام خودمو بکشممممم

عرررررر:"))))))))))))

اومدمممممثوقنیوقحقو
اصلا مولتی فن بودن پارگی زیادی همیشه به همراه خودش دارهههه:")
هعییییییییی:")
من برم. بای لایففففففف

راسی 

ای بی سیکس هم قراره کامبک بده🤧🤧🤧🤧🤧🤧

من برم بمیرمممممم.
مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

هیییی زندگی 

من دارم از ذوق میمیرم این از ویکتون 

اون از پنتاگون اون از ایتزی اون از استری کیدز 

منم مولتی فنم بیایین همگی با همدیگه بریم...

واقعا هعیییییییییی
#انجمن مولتی فنان بدبخت متمایل به ترک زندگی از فرط این همه کامبککککککککککککک
چهارشنبه ۱۵ دی ۰۰ , ۰۹:۲۳ 𝙮𝙚𝙜𝙖𝙣𝙚𝙝 猫🐾

خاک تو سرم سجونوووووو نتسلیiثغبعلبلبهاشیمشخاشیاشبمالپپپنگتبگت

رنگ موهای هانسهههههههههههه

بای د لایف

سجوننننننننن عالیهههههههه:"))))) تینیجصوسمثوسمثوسمسوی
هانسه شیییییییی:")
صیمممم:)
چهارشنبه ۱۵ دی ۰۰ , ۰۹:۲۴ 𝙮𝙚𝙜𝙖𝙣𝙚𝙝 猫🐾

زاویه فک سجون

مثل چاقوعه:))))
چهارشنبه ۱۵ دی ۰۰ , ۰۹:۲۴ 𝙮𝙚𝙜𝙖𝙣𝙚𝙝 猫🐾

وای سجون

و اینجا یه سجون لاورو می بینیم:")

دبتر/نسص/ذدرتر/سبدذربتدذرشمبتم/ذرقلقتنثص/ذارصعقشذلستصبدذرتق/ذرس

یح۵یمخیهمطنهطنهطهنطتزهمطمهزخپزهمزحخیخمیخجیج۶بح۶بچخیجخب۵حطجخیحهجطحط۷ج۶ی

وقتی بیونگچان همچین وایبی میده- مرگگگ

بقیه فوتو تیزرا رو بزاررر T-T

هم کیوته هم جذاببببب:")))))

باشهههههههه:")
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🌸 به اولین و تنها فن سایت پسرای
سلف پرودیوسر و با استعداد کیپاپ، VICTONخوش اومدین^_^
لطفا از پسرا حمایت کنید🌸

🍃کپی مطالب با ذکر منبع آزاد🍃
Designed By Erfan Powered by Bayan