𝑽𝑰𝑪𝑻𝑶𝑵

Sweet Travel MV

🍭ام وی Sweet Travel که به مناسبت🍩

🎉سالگرد ۵ سالگی پسرا منتشر شده🎊

1080

720

480

+هر کی این رو این ام وی کراش نزده جمع کنه از ایران برههههه:")

++فقط اون آخر که لایو می خوننننن.این است قدرت ویکتون:")

+++همه باهم سوییت سوییت سوییت سوییت تروللللللللل.

 

سلاااامممممم خوبیییی

چه وب خوبی دارین

خسته نباشین ... میشه خواهش کنم وب منو فالوو کنی 🥺💛✨

سلام عزیزم^-^
مرسییییی.
مهدیه من ۳ تا وب دارم ولی خوب بیان این جوریه که نمی شه با هر ۳ تا وب فالوت کنم ولی با یکی از وبام فالوت کردم:")♡

وووووویییییییی لعنتیییی ، دمت گرم

مرسی واقعا ... خیلی محبت کردی 😍♥️🤤💕💕💕💕

مرسییییییییییییی🤩🤩🤩🤩
خواهش می کنم. وبت انقدر خوبه که نمی شه فالوش نکرد^-^♡

نظر لطفته گل من 🤤😍♥️✨

ولکلمممممممم*-*♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🌸 به اولین و تنها فن سایت پسرای
سلف پرودیوسر و با استعداد کیپاپ، VICTONخوش اومدین^_^
لطفا از پسرا حمایت کنید🌸

🍃کپی مطالب با ذکر منبع آزاد🍃
Designed By Erfan Powered by Bayan