𝑽𝑰𝑪𝑻𝑶𝑵

باگ بیان:)

یه سری پستا بازدیداش کلا حذف شده می ذارمشون انتشار در آینده :)

_لاو یو الیس:)♡_

جمعه ۲۸ آبان ۰۰ , ۱۲:۴۸ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

فک کنم کلا برا همه وبا اینجوری شده")

اوهوم :")
ولی واسه وب ایسم زیاد اینجوری نشده:")

می دونید احساس عذاب وجدان و احساس مدیون بودن دارم

ازتون ممنونم بخاطر همه چیز بخاطر اینکه وبو زدید بخاطر این که پست می زارید بخاطر اینکه به عنوان یک الیس حداقل برای من و اون 97 نفر دیگه سنگ تموم گذاشتید بازم می گم شاید اگه شما نبودید الان الیس نبودم . اونا از سال 2016 دبیو کردن ، من چی ، با اینکه چند ساله کیپاپرم تازه پیدا کردمشون .اگر چند وقت پیش که بحث دیسبندیشون بود این اتفاق می افتاد و من هنوز نمیشناختمشون نمی تونستم خودمو ببخشم . صنعت کیپاپ جدا ازصحنه استیجاشو برنامه هاش یک دنیای بی رحمه . به این فکر می کنم که ده ها گروه همینطوری وجود دارن که تمام رویاشون ایدل شدن بوده ولی بعد از دبیو اونجوری که فکر می کردن حمایت و پیشرفت و بازدیدای میلیونی نبوده و اخرشم دیسبند میشن . 

 منم نمی دونم راه حلش چیه  . اما حداقل حالا که گروه ویکتون و امثال اونو می شناسم میخوام ازشون حمایت کنم جوری که حداقل عذاب وجدانم کمتر بشه درسته یک نفر نمی تونه کار خاصی برای یک گروه جهانی بکنه اما 100 نفر چرا . میتونن اگر با هم باشن . 

خلاصه خواستم بگم وجود ادمایی مثل شما دنیا رو قشنگتر می کنه . شاید اینطوری باشه وقتی اینو می خونید یکم امید یا انگیزه ای هر چند کوچولو بگیرید ولی دو روز دیگه حالتون برگرده به حالت قبلی . ولی ازتون میخوام همیشه یادتون باشه یک روزی شما با یک گروهی اشنا شدید که زندگیتون از این رو به اون رو شده پس برای همون حال خوب ۵ ثانیه ای که داشتید با امید به زندگی و حمایتشون ادامه بدید .

 

امیدوارم در همین نزدیکی یک روزی یک جوری کارتون به این پیام کشیده بشه و ببینیدش .

راستی یادتون باشه حواسم بهتون هست تا جون دارید از گروه ویکتون حمایت کنید ازشون چنل بزنید برنامه هاشونو ببینید استریم بزنینننننن 

 

ممنون

خوب نمی گی من اشکم در میاد؟:)))))) این همه چیز قشنگ نوشتی ولی تنها جوابی که می تونم بهت بدم اینه که مرسی از اینکه الیس شدی:) پسرا اگه بدونن فنی مثل تو دارن واقعا خوشحال می شن و این اصلا مهم نیست که از کی الیس شده باشی همین که الان عضوی از این خونواده ای عالیه:٫) 
راجع به چنلا و پیجای ویکتون راستش اوضاع الان زیاد خوب نیست چون دسترسی به این.ستا وتل.گر.رام خیلی خیلی سخت تر از قبل شده و حتی از قبل ترشم ادمینای پیجای اینستا با وجود هزار و خورده ای فالوور به خاطر الگوریتم این.ستا از اینکه انقدر بازدیداشون کمه ناراحت بودن:٫) ولی امیدوارم همه چی درست شه. منم خودم تا جایی که بتونم این وبو می چرخونم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🌸 به اولین و تنها فن سایت پسرای
سلف پرودیوسر و با استعداد کیپاپ، VICTONخوش اومدین^_^
لطفا از پسرا حمایت کنید🌸

🍃کپی مطالب با ذکر منبع آزاد🍃
Designed By Erfan Powered by Bayan