𝑽𝑰𝑪𝑻𝑶𝑵

(Mayday (Single

 

دومین سینگل پسرا به اسم MayDay🙂💜

Download

بسی این خفنه⁦ طننسعضکیمرنخیಥ‿ಥ⁩

خیلییی
ام ویشم که فکر کنم خودتم دیدی خفن در خفن😎
يكشنبه ۲۸ آذر ۰۰ , ۱۷:۱۲ کشته مرده هانسه و سوبین(::

وایی من تقریبا میشه گفت نیو الیسم 6 ماهه یونو؟ اقا اثا منی می دیو دیدم اینشکلی بودم که اوکی فاککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
بعد اره دیگ الیس شدم بیکازززززززززززز خیلی گاد بودن کزکشا(::::

عااااااااااااااا خیلیییییبی خوش اومدییییییییییییییی.
میدی که اصلا مستر پیسهههههههههههههههههه منم انقدر دیگه گداشتمش مامانم حفظ شده😹💔
اصلا اگه آلیس نمی شدی خداوند تو را نمی بخشید😹😔💔 بعد می دیم تو وات ای سد شور گاد بودند در اوردن:")
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۰۱:۵۴ کشته مرده هانسه و سوبین(::

هیققققق تنکیییییییی

واهاییییییی من مامانم بدش میاد از کیپاپ تو خونه کیپاپ بزارم پارم میکنن ولی هقققققققق خیلی گاد بودددد

اثا وات ای سید که گاد ترینهههه وقتی میرم خونه دوستام اینجوریم که وات ای سیدد بوم بوم بوم وات ای سیدد عی عای عای عای
اثا عاههه

ولکاممممممم*-*

من مامانم خودش اکسواله😹💔 من انقدر همه جا کره ای گذاشتم دیگه عادت کردن همه😹💔 

من که دوستامو پاره کردم با وات ای سد😹💔 هولینگم خیلی می خونممممم:)))
جمعه ۳ دی ۰۰ , ۱۹:۴۷ کشته مرده هانسه و سوبین(::

هیق سو ماچ تفاهم یونو؟
ولی هق خوشبحالت قدر خودتو زندگیتو خیلی بدون(:
عاه من نمت هاولینگو حفظ کم نمد چرا تو مخم نمیره ولی بجاش نوستلجیک نایت<:

 

سو کول اند نایس:")
درسته مامانم مشکل نداره ولی خو بقیه هستن گیر بدن:")
عه:") دونت ووری یه روز می بینی یهو حفظش کردی:) نوستالوژیک نایت که عالیه:") من تایم او سرو هم خیلی دوست دارم مخصوصا اون قسمت هانا تول سم گفتن هانسشو:")
دوشنبه ۱۳ دی ۰۰ , ۲۳:۵۱ کشته مرده هانسه و سوبین(::

صیم بمولاااااااا

هیققق

عام یه سوال الان هانسه از ویکتون رفته..؟ اخه یجوری مشکوک میزنهههه

نگرانشم بچمم

بیا بقلمممممم:")
نه بابا هانسه خودش پایه اصلی اینه که بقیه رو تو ویکتون نگه داره بعد خودش بره؟😂💔
تازه الان تو کامبکم هست که:")
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🌸 به اولین و تنها فن سایت پسرای
سلف پرودیوسر و با استعداد کیپاپ، VICTONخوش اومدین^_^
لطفا از پسرا حمایت کنید🌸

🍃کپی مطالب با ذکر منبع آزاد🍃
Designed By Erfan Powered by Bayan