اسپاتیفای روز سه شنبه گفت خدمات پخش موسیقی خود را در کره جنوبی ، بازار خانگی کی پاپ راه اندازی کرده است.
این سرویس اعلام کرد که از سال 2014 لیست پخش K-pop را حفظ کرده و سال گذشته خاطر نشان کرده است که سهم گوش دادن به K-pop در شش سال گذشته بیش از 2000 درصد جهش داشته است و کل زمان پخش آن تا 180 میلیارد دقیقه می رسد.
اسپاتیفای گفت که هدف آن تسخیر بازار محلی با لیست های پخش ویژه مخاطبان کره جنوبی است.
سرویس پخش موسیقی در اینجا ، ششمین بازار بزرگ موسیقی جهان ، از رقبایی مانند Melon به رهبری اپراتور برتر Kakao و Genie Music ، یک شرکت تابعه اپراتور مخابراتی KT Corp. ، رقابت سختی را تجربه می کند.
صحبت اینجاست که نصف اهنگای پسرا پاک شده و استریما به شدت افت کرده و نمیدونم با این شرایط قراره چی بشه
مثل همیشه استریم یادتون نره
فایتینگ
- دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹